Ne poți găsi și pe

NOUTĂȚI

Atlas deține 40% din cota de piață a adezivilor pentru ceramică din Polonia

Acum câteva zile, am primit vești bune de la Directorul de Marketing și dezvoltare a Vânzărilor, Oskar Solecki.

Conform cercetărilor GFK Polonia – o agenție de cercetare a pieței care se ocupă, printre altele, cu monitorizarea vânzărilor mărcilor individuale în lanțuri de vânzare cu amănuntul (sectorul DIY) – în categoria „adezivi pentru ceramică”, luna trecută marca Atlas a depășit bariera importantă de 40% din acțiuni! – Am trecut de un punct extrem de dificil de atins. Mai mult, această cotă de 40% din vânzările din sectorul DIY Atlas este acum deținută atât de cantitate, cât și de valoare – comentează Adam Cygan, Director de Vânzări în rețea. În categoria de produse menționată mai sus, am obținut poziția mărcii numărul 1 în vânzările pe piața din 2018. Acum această poziție este bine stabilită. Desigur, acest lucru nu ni se dă pentru totdeauna – adaugă Adam Cygan – Acum, competiția va începe definitiv … Dar vom face totul pentru a crește aceste procentaje. După cum puteți vedea în diagrame (linia albastră este rezultatul Atlas), din 2014 indicatorii cantitativi și valoroși de pe piața modernă au crescut. Crește și inima! Felicitări tuturor persoanelor și echipelor care au contribuit la acest succes extraordinar!

Picture1 6

Trimite mai departe acest articol