Ne poți găsi și pe
La sfârșitul săptămânii trecute, Atlas România, una dintre cele mai importante companii din țară producătoare de materiale de construcții, a organizat o nouă ediție a evenimentului de business anual, la care invită partenerii de top din întreaga țară.
Oaspeții companiei, care are unități de producție în Oradea și Cluj-Napoca, au avut ocazia, sâmbătă, să afle bilanțul activității Atlas România pentru anul trecut, dar și să cunoască produsele noi aduse pe piața națională de acest brand, care an de an este tot mai puternic.
Stabilitate în calitate și prețuri
Găzduită de Lotus Therm din Băile Felix, conferința anuală a Atlas România a reunit zeci de specialiști din toată țara, proprietari sau reprezentanți ai unor firme de construcții și depozite de materiale de construcții. Cu toții au aflat de la reprezentanții companiei bihorene cum a evoluat piața construcțiilor anul trecut, ce predicții sunt pentru acest an și cu ce rezultate financiare a încheiat Atlas România anul 2024, grație inclusiv implicării lor.

În contextul în care piața materialelor de construcții din România a scăzut cu 5%, Atlas România a crescut cu 19%. „Avem și o creștere foarte frumoasă de 48% a brandului Atlas, ceea ce înseamnă că este un brand care a dat pieței încredere”, a declarat Mihaela Masaric, directoare de vânzări și marketing, și membră în board-ul Atlas România.
Rezultatele bune se datorează faptului că producătorul a adus în piață produse stabile calitativ, dar și din perspectiva prețurilor, a mai spus ea, adăugând că în 2024 s-au placat 4 milioane de metri pătrați cu adezivi de placă ceramică produși de Atlas România.
Andrei Marian (foto), product manager în cadrul companiei, a adăugat apoi că pentru anii următori, se preconizează o creștere în piață, în principal datorată proiectelor europene care stimulează eficientizarea energetică, dar și interesul crescut al oamenilor față de acest subiect, în contextul instabilității prețurilor la energie. Pentru anul 2025, creșterea pieței este estimată la 6%, iar Atlas România este și mai ambițioasă, propunându-și să aibă, la finalul acestui an, cu 25% mai multe vânzări.

Invitați să descopere!
Conferința a continuat apoi cu cel mai așteptat moment: prezentarea produselor noi din portofoliul companiei, pe care clienții Atlas România l-au așteptat cu telefoanele în mâini, pregătiți să filmeze și să fotografieze, semn evident că au fost curioși să afle ce mai poate aduce nou această companie, parte dintr-un grup fondat în Polonia în 1991 și extins acum 34 de țări.
N-au greșit fiind atenți la prezentări, pentru că au avut ocazia să afle informații despre două produse la mare căutare printre clienții lor, fie că sunt meseriași, fie că sunt proprietarii clădirilor. Unul dintre ele este tencuiala siliconică Gemini RS, pentru exterior, care se deosebește de orice alt produs din piață prin inovațiile pe care le aduce.

În primul rând, are tehnologia 4K, adică o granulație suplimentară în rețetă, care o face să fie mai bună și la aplicare, și la textura finală. De asemenea, acest produs are tehnologia 3D Flex, care îl face să reziste la variațiile de temperaturi, chiar și bruște, și conține particule de titan, care prin efectul de oglindire a luminii, acționează ca un scut împotriva razelor ultraviolete.
Gemini RS mai are și tehnologia Biosec, care face tencuiala rezistentă la alge, mucegaiuri sau licheni, respectiv o funcție de autocurățare asigurată de un conținut ridicat de rășini siliconice, care va scuti proprietarul imobilului de multe bătăi de cap și, mai ales, cheltuieli.
„Am implementat produse noi, care vin să completeze nevoia pieței din acest an. Sunt produse ce răspund la nevoia pieței, la tendințele actuale și la cerințele noi europene în ceea ce privește termo-sistemele, în România și în Europa. (…) Invit toți meseriașii din România să fie curioși, să intre pe site-ul Atlas România și să caute aceste produse la distribuitorii noștri”, a precizat Mihaela Masaric (foto).

Oferte speciale
Atlas România ține cont și de tendințele pieței și, dat fiind că mulți români preferă să le dea caselor un aspect de beton, a pus în vânzare în acest an produsul Silkon BA, o tencuială care imită perfect betonul arhitectural, foarte rezistentă la razele ultraviolete, la apă și la murdărie, și care poate fi folosită inclusiv în încăperi umede.
O altă noutate lansată sâmbătă este SMS 30, prima șapă autonivelantă ambalată în folie de pe piața din România, aceste produse fiind în general ambalate în carton, ceea ce dă bătăi de cap depozitelor sau clienților finali.
SMS 30 mai are și un alt avantaj: face traficul posibil după doar 3 ore, iar rezistența crescută după întărire permite utilizarea oricărui tip de finisaj. Și acest produs este utilizabil în orice încăpere, după cum au aflat partenerii Atlas România.

Bineînțeles, în cadrul conferinței, aceștia au putut să adreseze întrebări despre produsele noi, dar și le testeze capacitățile, inclusiv prin simulatoare digitale puse la dispoziție de organizatori. În plus, special pentru ei Atlas România a pregătit și oferte speciale, cu discounturi semnificative la comenzile făcute în ziua evenimentului.
„Este foarte ușor să vinzi produsele lor”
La finalul conferinței, partenerilor companiei li s-a reconfirmat că, după ce comandă produsele Atlas România, nu rămân singuri în efortul de a le vinde, deoarece echipa de marketing a firmei are în continuare o strategie detaliată pentru promovarea produselor.
Vedeta acestei strategii, programul Meseriada, prin care meșterii sunt răsplătiți cu diferite produse, adunând puncte prin fiecare achiziție de materiale Atlas, va continua și în 2025.

Evenimentul a fost la înălțimea așteptărilor partenerilor companiei, după cum au mărturisit ei înșiși. „În fiecare an, Atlas pregătește cu foarte mare atenție aceste evenimente. Și în acest an a venit cu surprize plăcute, cu produse noi, inovative și care ne vor ajuta în acest an să evoluăm și să obținem împreună cifrele pe care le dorim. Sunt încrezător de 12 ani în acest parteneriat, nu degeaba am ajuns numărul 1 în România și am ajuns împreună cu Atlas să dezvoltăm cifre mai mari decât producătorii autohtoni. Sunt produse de calitate, este foarte ușor să vinzi produsele lor”, a declarat Eduard Wendling, de la compania Albertema din Suceava.